Moot duschen !

Tjoo!
Nyss kommit hem från klubben.
Red dressyrgrupp på duchess.
Gick ganska bra <3
Hon var lite seg bara.. ;)
Men nu ska jag gå upp o duscha, sen blire nog att soova!

Imorgon måste jag och jossan GÅ till skolan, jobbigt!
Men det är bara för mamma och pappa ska åka till borlänge med theo.
Så ska gå upp tidigare och säga hejdå till theo innan han åker. :'( Sen får jag aldrig mer se honom!

Aja nu ska vi inte hänga läpp!
Nu sicktar jag mot duschen ist! haha.
Puss på er :*


Tur att jag har min pärla kvar iaf <3333

Skrivet av: sara

Fina theo vila i frid<3

2011-02-15 @ 21:25:17
Bloggens namn: http://saraochroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0