OJ !!

Hehe, har inte hunnit bloggat så mycket idag...... Det har varit full rulle hela dagen faktist! Var ju först in på aubiose rean, där hittade jag en tröja. Sen vidare till city gross o där köpte jag ett rosa spö, hehe! Sen när man kom hem så skulle jag rida duchess men jag fick inte fånga henne...... Så inte förren en halv timme senare kom hon in, men då hann jag inte rida... För kl halv 5 stack man in till stan för att bowla med srk gänget :D det var super kul :) jag ägde ut Amanda, haha!<3 sen när man kom hem iaf så kollade jag på solsidan. Efter de blev de läxor!! Nu har jag nyss duschat ;) ska nog snart gå o lägga mej! Bloggar från mobilen nu, hehe! Vi hörs imon, pussen'


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0