Pay'n jump :D

Tjatja bloggen!
Nu är jag hemma igen.
Dagen har varit superduper verkligen :D
Startade ju Jonas på 80cm idag.
Han var helt underbar!
Så här bra har han inte gått på, ne de här va de bästa hitills tror jag.
Jag är såååå nöjd med honom <3 hihi.

När jag kom hem vid 3 tiden så rensade jag och jossan ur alla täcken på vinden, schabrak och lite mera.
Så nu är de 5 ikea säckar som ska säljas/ge bort ;)
Vi har/hade alldeles för mycke grejjer !!!
Men nu börjar de bli bättre eller de ska jag väl inte säga för imorgon ska vi på aubiose ream och man lä ju inte komma där i från utan någonting med hem, hehe.


rosetten jag fick idag ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0