Sportloov om 2 dagar :D

Tjohej leverpastej!
Nu är det bara torsdag och fredag kvar i skolan, sen är de loooooooooooooov :D
De är GANSKA väl behövligt kan jag ju säga, jag är väldigt skoltrött!
Aja nu ska jag berätta vad som händer.

På fredag direkt efter skolan så sticker vi (jag,pappa och jossan) ner till göteborg.
Sen är vi där till söndag kväll.
För er som inte vet så är det ju göteborg horse show i helgen :))
Så de ska vli najsigt värre ;)

Sen kommer vi hem på söndag kväll/natt.
Så de blir hem och vända.
För på måndag drar vi vidare till sälen.
Sen är vi där tills lovet är slut!

Åh de kommer bli najsigt värre :D
Hoppas bara att jag lyckas hålla alla ben i kroppen hela... haha...

Så nu har ni fått lite informattion som jag lovade förrut, hehe!

2 bilder från förra året vi var i sälen:






Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0