Theo <3

På onsdag måste vi säga hejdå.
Hejdå föralltid.
Kännslan av att det bara är några dagar kvar, de gör ont!
Även om jag trodde att de skulle bli en lättnad,
ne jag trodde fel detta kommer bli jobbigt.
Att mista en vän är alltid jobbigt.
Men du komnmer må bättre av detta, det vet jag.
För nu går du bara runt och har ont., det kan ju inte vara roligt..
Även om jag inte har visat det så har jag alltid älskar dig och kommer alltid att göra det.
Beskedet var tungt men nu är alla beslut fattade.
Du får lämna världen på onsdag.
Men du kommer få det bättre där uppe, det lovar jag. <3



Skrivet av: Jossan

fin bild elr inte

2011-02-12 @ 12:58:22
Bloggens namn: http://jossanochtheo.blogg.se/
Skrivet av: madde

vrf ska han bort ? :(

2011-02-12 @ 20:03:25
Skrivet av: Cilia

Meen ...synd !!:( :(

2011-02-12 @ 20:04:45
Skrivet av: sara

fina theo=) sprall ponnin:P<3

2011-02-13 @ 18:43:55
Bloggens namn: http://saraochroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0