Uppdateringar!

Hej på er! Jag är verkligen sämst på att blogga!! Just nu bloggar jag från min telefon eftersom inte min dator är hemma :( natten har iaf varit förjävlig!! Sovit kanske 3timmar.. resten har jag suttit upp och spytt :S så jag har väl haft en släng magsjuka !! Men nu mår jag bättre men fortfarande mår jag illa och är lite yr. Så för min del blir dr ingen skola idag eller imorgon :/ inte bra eftersom jag har massor att göra klart den här veckan och så har vi börjat med nya "ämnen" så då kommer jag hamna efter redan från början och de är Inge bra :S aja får väl be mamma hämta lite böcker imorgon kanske! Ne nu ska jag kolla på tv eftersom jag inte har nått bättre för Mej! Puss och kram :*

Skrivet av: cicci

Vi hade ju No idag :)

och du fick va med malin och richard !:)

Kul va? :D

2011-02-03 @ 14:23:43
Skrivet av: Amaaaandaaa

Hoppas du är frisk imorgon <3333333 :*



2011-02-04 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0