♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

Jag heter Frida Söderlund.
Är 12 år, snart 13 (om 7 månader)
Mitt största intresse som också tar nästan all min tid är ju HÄSTAR!!
Jag har en egen ponny som heter Duchess.
Jag tävlar hoppning med henne, och det är super kul!
Duchess är en av dom viktigaste "sakerna" i mitt liv <3
Jag har också 2 väldgt bra vänner, eller systrar.
Amanda Lundberg och Nina björklund Söderlund <3
Jag älskar dom av hela mitt hjärta.
Sen går jag ju även i skolan!!!!!
Jag hatar skolan.. Men man måste ju...
När jag inte är i skolan, i stallet eller hos nån kompis så är jag hemma med min kära familj, som består av mamma,pappa och syster josefine!

Ja de var nog allt tror jag :)
Undrar ni nått om mig, så är de bara att fråga!








Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0