♥ Dag 3 – Mina syskon

Jag har ju bara ett..
Eller jag har ju "kompis" syskon också.
Vet inte om dom räknas eller va man ska säga xD
Men skriver dom endå :)


Josefine Söderlund
Hon är 14 år och har samma intresse som jag, alltså hästar !!
Men annars har vi inte så mycke gemensamt (enligt mig)
Men ibland kan vi väl skratta och sånnt ihop, men för de mesta bråkar vi!!

Amanda Lundberg
Hon är 12 år , lika som jag.
Bor i åshammar, alldeles för långt bort enligt mig !!
Men vi brukar vara som ofta de går, hehe är ju en bit o åka imellan!
Men när jag är där känner jag mig som hemma! Jag litar på henne upp till 110%
Och jag älskar henne av hela mitt hjärta <3

Nina björklund Söderlund
Hon är 11 år, snart 12.
Bor i kårtäckt. Vi är alldels för sällan tycker jag!
Vi träffas ju nästan varje dag på klubben men de är ju inte samma sak!!
Men när vi är i samma rum kan de aldrig bli tråkigt och inte tyst heller xD
Jag älskar dej Nina <3


Skrivet av: Jossan

Hallå jag är ju 14 snart 15 faktist

2011-01-06 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0