♥ Dag 6 – Min dag i detalj.

Vaknade 8.00 av att klockan ringde...
Orkade inte gå upp, men kom väl upp efter många försök xD
Då klädde jag på mig och gick ut till stallet.
Gav hästarna mat och sedan började jag borsta duchess.
När hon hade ätit upp sadlade jag o de!
Sedan bar de av på en ridtur i snö ovädret!!
Men de gick rätt bra <3
Sedan när jag kom tillbaka fixade jag duchess o släppte ut henne + dom andra hästarna.
Sen mockade jag.
Efter de gick jag in o åt frukost, sen kolla tv.
kl 11 bytte jag om til tävlings kläder.
Sedan blev de mat, potatis och prinskorv.
kl 12 åkte jag till klubben.
När jag kom dit började jag knoppa jonas.
Sedan sadla honom och tränsa, när jag var klar gick jag,ida och evelina ut i paddocken o skrittade fram.
Efter ca 30 min fick jag gå in i ridhuset , travade och galopperhade lite.
Sen var de min tur när brigitta och ida hade ridit.
Han käddes stel till en böjan när jag kom in på banan, men efter ett tag blev de bättre.
-okej glömde säga att jag skulle tävla dressyr, LB:1. haha-
Sen när jag hade ridit klart så skrittade jag avjonas och sen ställde in han i stallet.
Efter de var de bara att packa ihop allt och åka hem.
När jag kom hem gick jag direkt till vårat stall och tog in hästarna.
Sen gav jag dom mat o de där.
Sen gick jag in o kolla på tv, ovanligt ;)
Ne men sen stekte jag hamburgare och åt dom givetvis efter de.
Efter de blev de film.
Sen nu sitter jag här efter en väl behövlig dusch :) hihi.

Så nu varte ett ordentligt inlägg med måna detaljer tkr jag ;D


Älskade ponnie <3333


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0