Min helg ! ;)

Hejsan!
Jag förvarnade er för att de skulle bli dålig bloggning igår och de blev de!!
Inget inlägg alls, fy frida!
Aja tänkte berätta lite kort om min helg än så länge.

Igår kom Jenny (min ridlärare) och hämtade mig kl 8.40.
Då åkte vi upp till klubben och jag var där hela dan och hjälpte till på bana och så.
Sen tränade jag kl halv 2.
Hoppade jonas dåra och de gick super bra <3
Vi hoppade bana på 90-1m. Wiihoo :D<3
Sen så när jag var klar så åkte jag med kusinerna hem till mig först.
Vi togin hästarna och jag red en barbacka tur på duchess :)
Sen åkte vi hem till kusinerna då.
Och sen sov jag fär dåra eftersom resten av min familj är i västerås. Jossan tränar för Louise Haaga ;)

Idag gick man upp kl 7 !!
Åt frukost ch sen stack hem till mig för att släppa ut theo och duchess :)
Nu har jag nyss kommit in och kusin evelina har åkt hem!
Idag vevt jag inte riktigt vad jag ska hitta på..
Är själv hemma till ungefär 3-4 !
Så jag kan inte åka till nån kompis heller *suck*
Får väl sätta mig uppe o läsa en bok eller nått.
Sen kan man ju alltid städa rummet för de behövs !! haha.

Aja vi hörs sen!
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0