Svar på frågestunden!

... undrar:
hur många gånger i veckan rider du din häst när den är igång? och hur om du förklarar:)

Svar: Jag rider min ponny ca 6 dagar i veckan! Då rider jag ut i skogen 2 kanske och dressyr i ridhus/ridbana 2 gånger, markarbete 1 dag och hoppning 1 dag ungefär. Sedan kan de variera lite om de är nån tävling och om de är sommar eller vinter!

johanna undrar:
På det ställe där du rider tex ridklubb eller något sånt finns det några privathästar du känner till som du tycker är fina? kan du nämna några stycken? :)

Svar: nej de kan jag tyvärr inte svara på riktigt... vill inte utnämna någon speciel men självklart är min ponny finast :)

beundrare undrar:
kan du skriva ett par inlägg om din utrustning till din häst och dina ridkläder med bilder osv?

Svar: Ja visst kan jag de om jag har nån stund över nån gång ;)

jossan undrar:
Du har så fin häst ! Finns det något som du inte gillar med henne ? Det låter dumt men ibland kan man ju bli lite besviken när man rider och hästen går inte så bra ibland.

Svar: Ja ibland kan hon vara lite tittig! Men framför allt de jag inte gillar är att ibland går hon inte att fånga i hagen !!

evve undrar:
har du färgat håret ?:) hiihhi

Svar: Ja jag har färgat håret några gånger ;)

Amanda undrar: 
Hur många rosetter har du?
Vem är din absoluta bästa bästis?(Om du vill svara)
Pusss <3333

Svar: Tror jag har 68 rosetter ;) Min absoluta bästa bästis är nog du (amanda lundberg) och duchess <3

lina undrar:
 skriv 7 personer som du mist/tappat kontakten med som du saknar. genom hela livet :)

Svar: de blir svårt men dom som jag har dålig kontakt med just nu är nog elvira,wilma och fabi. Sedan har jag ju mist min morfar och jag saknar honom enormt!

Patricia e undrar:
är din häst het?
hur gammal är hon?
Hur gammal tycker du en häst får vara innan du tycker den är för gammal?<33

Svar: Nej bara pigg. Hon blir 14 iår. De bror ju helt på hur pigg den är alltså om den fortfarande vill och tycker de är kul. Men över 20 får man nog börja tänka lite... Har den hafft mycke skador och liknande så kan nog 20 vara en bra ålder att avliva dom vid. Men de är som sagt svårt att svar på den frågan för de beror helt på vilken häst de är!!

Matilda<3 undrar:
kan du visa bilder på ditt hus, din gård(trädgård)och stallet inifrån? <33

Svar: Nej de vill jag nog behålla privat alltså inte läcka ut på nätet! Dom som har varit här och känner mig får ju naturligt vid se men jag vet ju inte vem du är så tyvärr blir de ett nej!

Ida :D undrar:
TJAA FRIDA ! Hur måår duuuu? :D

Svar: Hejsan Idaaa! Jag mår fint jah! Dudå? ;)

matilda undrar:
hur ofta smörjer du dina grejer?
Och vilka utrustningar smörjer du mest?
Hur många gånger i veckan tycker du man ska smörja sina saker ? :)))

Svar: Alldeles för sällan!! Jag smörjer ju all utrustning innan tävling men annars blir de nog bara 1 gång i månaden! Jag smörjer nog saderl och träns mest och mina ridstövlar! Jag tycker nog 1 gång i veckan räcker. Man ska inte smörja för mycket för då blir de så flott och äckligt tycker jag!!

Wilma undrar:
 Vad är det första du skulle vilja ha nu innom utrustning till dej eller din häst om du fick önska:)?

Svar: Just nu skulle jag vilja ha en dressyr sadel till duchess och till mig själv vet jag inte riktigt!!

Felicia undrar:
 kan du visa bilder på dina favoritschabrak? :)
// F.E

Svar: Jag har nog inget direkt favorit schabrak så!! Men jag tycker om rosa och svarta, hehe!


Så nu har jag svarat på alla era frågor! Hoppas ni blev nöjda med svaren!
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0