Tjao! Idag har de varit Klubbtävling , jag...

img_3795 (MMS)

Tjao! Idag har de varit Klubbtävling , jag tävlade bästa Jonas <3 vi vann våra klass som var en LD (80cm), duktig ponny! Så nu leder jag och Jonas serien eftersom dagens tävling ingick i serien ;) sen har jag också varit ute och gått en sväng med duchess <3 sen har de väl inte hänt så mycket mer idag, jo mockat och de där vanliga förstås ;) ska väl snart hoppa i säng så jag orkar med hela morgondagen :) vi hörs! På bilden är det jag och Jonas (reflex ländtäcke eftersom jag inte hittade något annat) <3


Skrivet av: Elsa

Ni var super duktiga(=

2011-01-04 @ 08:41:27
Bloggens namn: http://juuustin.blogg.se/
Skrivet av: Josse

ni var super duper duktiga :D:D:D:D

ni passar verkligen ihop !!!!!!!!!!!!!!

och GRATTIS <3

2011-01-04 @ 10:50:48
Bloggens namn: http://josefineed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0