SRK <3

Tjo bloggen!
Dagen idag tillbringade man på världens bästa klubb ;) haha!
För er som inte vet så är de svärdsjö ridklubb, hehe!
Nu kom jag o tänka på en rammsa som amanda lärde mig för länge sedan!

Lär dej rida, lär dej gå
Lär dej älska srk!
Vi äger så!

Helt sann också :D haha!
Ne men dagen idag har varit bra <3
Ridit Duchess och Maggan :)
Sen har ajg varit på grönt kort kurs!
Har även hänt en lite sorglig sak, men de tar jag inte upp här!

Ne nu ska jag gå ut o natta pollarna!
Imorgon är de tävling föresten :D
Taggad till tusen! Komigen nu jonas <3

Vi hörs!
PussN ;*

Skrivet av: Mannen ;)

KOM IGEN FRIDA NU VINNER DU DET HÄR ! :D <3333333

2011-01-03 @ 07:34:37
Skrivet av: Elsa

håller med dig srk äger allt (= ♥

2011-01-03 @ 08:30:44
Bloggens namn: http://juuustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0