UPPDATERINGAR !!!

Tjatja bloggen!
Jag lever, men jag är dålig på att uppdatera!
Dagen idag började med skola.S
Sen stack jag direkt upp till ridhuet och red duchess och de gick bra <3
När man kom hem så gick man över till farmor och åt mat där!
Sedan kastade vi ut julen där lr va man säger ;)
Fick även med mig lite grejer hem såsom nagellack,böcker och godis :D
Nyss kollat på lets dance! Helena Lundbäck och Andreas Weise ska dansa i finalen tycker jag :) fast långt kvar tills dess men aja, hihi !

Nu är de helg <3
Mina planer var att amanda skulle komma hit men de hade hänt nått med deras bil så hon kommer inte :(
Aja tolknings KM imorgon iaf.
Jag och kusin SKA vinna :D :D :D

Såhär ser jah ut just nu.
Nån mer som går runt i mjukisar en fredagkväll? ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0