Låång löördaag

Tja blogg'n
Bad uppdate från mig idag !!
Men började med att de var tolknings km på ridklubben.
Jag och Evelina kom 2a :D :D :D
Vi hade star, kanske skrev de igår!?

Men sen kom man hem vid 2 o då kolla jag på tv.
Sen gick ut till stallet och skulle rida duchess.
Men fick inte tag på henne.
Hon bara sprang runt i full galopp och då tyckte inte jag de va nån idé att jaga upp henne mer...
Så efter en halv timmes försök så gick jag tillbaka till stallet och då undrade jossan om jag ville rida cotte i ställe och då blev de så ;)
Gick ganska bra.
Sen blev de mocka och ta in alla pollarna.
Nu sitter jag här o väntar på mat x)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0