Fint väder, gillas! (y

Tjatja bloggen!
Dagen började med skolan.
Hade redovisning , gick hyffsat bra idag. Bättrre än igår iaf :)
Sen blev jag lite arg,sur och besviken på en viss person, men de böver vi inte ta här!
Aa men sen efter skolan så gick jag hem!
Eftersom de är så fint väder, så var de helt ok! :)
Sen när jag kom hem så mockade jag och fixade klart allt i stallet!
Nu sitter jag här och chillar lite ;) haha..

När jossan kommer hem så ska vi rida.
Så hoppas hon kommer snart, hehe!

Dagens outfit:


Jeans dress (sydd efter mig)
Svart kofta
Svarta leggings med nitar
Svarta strumor med lila figurer på!

Ganska tråkig outfit färgmässigt.
Men jag diggar min jenas dress, sjukt snygg och bekväm. Love it!

Skrivet av: Cicci

Inte mej va?

2011-03-17 @ 17:26:33
Skrivet av: Felicia

fin header! :)



sv; tack så mycket! :D

2011-03-17 @ 17:39:05
Bloggens namn: http://feliciakrulletbacklund.blogg.se/
Skrivet av: Amis

Vad har hänt? Finns här om du behöver prata <3333333

2011-03-18 @ 07:05:26
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0