Fredag = dåliga uppdateringar !!

Hejsan!
Idag har de varit lite dåliga uppdateringar, sry för de!
Men på fredagar har jag liksom fullt upp så då hinner jag inte med bloggen!
Men nu kommer uppdateringar iaf!

Dagen började med skolan!
Sen hem och äta lite mellis.
Efter de ut till stallet.
Mockade till duchess och fixade mat o de.
Sen putsade jag cottes sdael och träns.
För imorron ska jossan tävla och jag e hästskötare ;)

Sen stack man iväg på dans vid 4 tiden!
Skojj däe :)
Aa men efter dansen så handlade vi på ica maxi.
Sen hem.

Nu sitter jag här och har nyss ätit mat.
Kasler och potatis, mumma!
Snart blire väl att vandra till tv:n med en godispåse :D
Onyttigt och bra (y

Dagens outfit:

Ganska klassisk frida outfit, haha!
Ne men så här går jag klädd ganska ofta och I LIKE IT (L)

Lila randig huvtröja
Ed hardy t-shirt
Jeans leggings
Svarta strumor med hästar på ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0