Ge mig tips !! ;-)

Hej på er.
Idag har de inte blivit så mycke bloggning, sry!
Men har inte gjort något specielt..
Mockat,tränat och kollat på tv :)
Blev inge ridning på grund av de dåliga vädret :(
Typ snöa/regnade as mycke!! :/
Aja nu ska jag upp o duscha innan jag somnar, haha!

Men jag vill gärna ha tips på vad jag ska skriva om.
För de börjar kännas lite enformigt att bara skriva om de jag gör på dagarna eftersom jag typ gör samma saker..
Ska jag göra mer hiss och diss?
Eller tävling?
Vad gör bloggen roligare att läsa?

Jag just nu:

Sitter här i svettiga träningskläder, usch!!
Så springer upp till duschen nu!

Vi hörs imorgon sötnosar :*

Skrivet av: anonym

hej.. Jag skulle tycka de va roligt att se vad du tycker är bra utrustning och dålig utrustning! Skriv ett inlägg som handlar om ridstövlar t.ex hur dom ska sitta, hur höga och hur dom ska se ut för att du ska gilla dom:) Sen nästa dag går man vidare där du exempelvis skriver om träns elr något? det skulle vara intresant:)

2011-03-11 @ 14:22:26
Skrivet av: A<3

Kan du inte börja med dagens outfit varje dag på dig vanliga kläder, stall kläderna och Duchess outfit? <3333333333 :)

2011-03-11 @ 19:43:05
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0