:O :D :) :P ;) <3

Hejsan!
Nyss kommit hem från klubben.
Red dressyrgrupp på duchess där.
Kunde knappt koncentrera mig i början men sen blev de bättre och då blev såklart hon också bättre :))
Ganska nöjd alltså <3
Sen när vi var på väg hem, eller ja typ hemma.
Då ser vi först 4 harar på åkern och sen precis vid sjön står de en älg, jag bah shiiit ;)
Sen sprang den iväg och då såg vi att de var 3 till.
Så det var 4 älgar typ 40 menter i från mig :O
En mamma, en pappa och två bebisar :) Dom små var jätte söta.

Aa men nu ska jag slå in lite paket tills imon, för då fyller jossan år!
Sen blir de att dejta duschen :))

Hörs imorgon sötisar!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0