Sista avsnittet av solsidan :/

Tjatja!
Nyss duschat, skönt de!
Innan de så satt jag bänkade framför tv4:s "humortimme"
Sista avsnittet av solsidan.
Sjukt bra men sjukt tråkigt att de är slut nu :(

Aja vid 7 tiden så var vi ute o klippte duchess.
Hihi, hon är lite svår att klippa eftersom hon tycker att klipp maskinen är super läskig specielt när den låter!!
Så de blev inte riktigt klart vid huvudet.
Måste fixa de imorgon med den lilla klippmaskinen (den är tillför hundar)
Men när hon är färdig klippt så ska jag ta med kameran ut o knäppa massa bilder :)

Ne nu ska jag ta o bädda ner mig i sängen och läsa min bok!
Imorgon är de måndag, hatar verkligen måndagsmorrnar....
Tur att de bara är en i veckan!! haha...



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0