Sista dan imorron

Hejsan.
Ja nu har jag kommit in efter en dag i backen ;)
Idag har de varit väldigt blåsigt..
Och då stänger dom alla sitt liftarna så vi har åkt ankarlift hela dagen, sjukt jobbigt!!
Aja nu vet jag inte riktigt vad som händer ;)
Blir väl bara att vila och packa lite..
För imorgon åker vi ju hem :(
Sen börjar skolan igen, buuuh!!!!!!
Jag vill ha längre loooov, mycke längre!!

Aja nu ska jag njuta av de som är kvar av lovet.
Skriver mer ikväll.

Har tyvärr ingen bild att bjuda på för de är pappa som brukar fota men idag var inte han med så då blir de ingen..
Hoppas de är ok!?

Puss (L)

Skrivet av: A<3

Hur lång är du? Haha kom bara på det nu så jag lära fråga, haha :p<333333333

2011-03-05 @ 20:15:26
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0