UPPDATERINGAR

Oj hej!
Nu var de ett tag sen jag bloggade, sorry!
Hann verkligen inte blogga i helgen och igår funkade inte internet så..
Men nu kmr ett inlägg iaf (y

Lördag:
Då var vi inne på scandinavium från 9-19 typ ;)
Först var de show och efter de SHOPPING :D
Jag käpte inte så mycket, eftersom jag inte behövde nått.
Men de blev:

*Ett vitt dressyr schabrak


*Ett rosa kedje (stavning) grimskafft.


*Rosa hopp shabrak




Söndag:
Då var vi på scandinavium från 9.30-17
De var show och tävlingar!
Sen åkte vi hem!
Och vi kom hem 00,03 tror jag ;)

Igår:
Gick upp halv 9.
Ut till stallet och rida duchess , gick super bra <3
Sen mocka och fixa klart allt i stallet!
Sen åkte vi upp till sälen 1 :)
Kom fram 4, för vi fick ta nån omväg (p.g.a vasaloppet typ)

Idag:
Vi åkt skidor hela dagen!
Och sen var de tävling kl 1.
Man skulle åka så nära en viss tid som möjligt.
Och jag var 15 hundra delar ifrån och då vann jag, wiihoo :D
Men sen varrte så blåsigt så vi fick lov att åka hem :S
För de va typ 30 minus på toppen!!
Aja jag vann iaf en dvd som man ska ha i bilen typ, fett najs :)



Ne nu ska jag hjälpa till med maten!
Så bloggar kanske senare!
PUSS


Skrivet av: N, älsklingen

ojj dååå du är då KUUUNNNGGG!!!!<3333:*

2011-03-02 @ 10:29:56
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0