11 mars

Hej bloggen!
Shit hur denna dag har varit!
Började med skola.
Sen när vi skulle hem så var bussen 30 minuter sen...
Så när jag kom hem var kl ungefär halv 3.
Då var de bara att skynda sig att byta om och äta mellis.
Sen ut till stallet lasta hästarna och åka upp till klubben.
Där red jag duchess, red igenom henne tills imorgon och tränade på pogrammet :)
Sen var de bara att byta om och sen skjutsade pappa in mig till stan på dans!
Jobbigt var de ;) Men kul, hihi.
Sen vidare till ica maxi och handla med pappa ;)

Sen kom jag hem typ 7.
Då åt jag mat, kött och potatis MUMS :D
Aa men nu sitter jag o kollar på Lets dance ;)

Imorgon är de lokal dressyr tävling på klubben :)
Jag ska starta en LB:1 med duchess.
Så måste packa nu också!
Fast som tur är så behöver man inte upp jätte tidigt imorgon.

Aja får se om de blir nån bloggning imorgon!
De märks, haha!


Söta ponny <3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0