Kung helg :D

Heeeeej :D
Nu kommer lite uppdateringar här!
Haha har inte bloggat på hela dan igår och inte idag heller -.- SHIIT!
Aa men igår så var ag ju o tävlade :)
Red LB:1 på 54% och jag är super nöjd med de!<3
Kom 3a och de var 2 placerade .. :/
Men de var ju första gången vi tävlade dressyr så jag är super nöjd :D

Aa men sen så hängde amanda med hem.
Haha vi hade super kul.
Var ute o busade och sen sjöng vi singstar!
plus en massa mer! haha :D
Sjukt kul hade vi iaf <3

Sen var de melodifestivalen på kvällen.
Haha, amanda sommna efter typ halva -.-
Men Eric saade vann ju som säker dom flesta vet!
Och de va juu kuuung !
Haha han har ju allt liksom. Snygg, sjunger bra och dansar grymt!


Eric Saade - Popular

Sen somnade jag och amanda typ 11.
Gick upp 9 imorse!
Sen åkte vi till klubben halv 11 :)
Och idag var de jossan och cotte osm tävlade :P
Dressyr idag också ;)
Hon kom 6a och de va 5 placerade. Sista ryttaren petade ner henne.
Surt, men tror hon är nöjd eftersom de va deras första dressyr också :p hehe.

Ne men nu sitter jag här iaf!
Vet inte vad som händer.
Inget planerat iaf!
Mamma och pappa är på våffelfest så jag o josse är hemma själva :P

Ska kanske träna , vi får se om jag orkar ^^
Haha, fortfarande träningsvärk sen dansen -.-
Så blev de väl mer igår också!
Aja de är bra med träningsvärk för då får man ju typ mer muskler, tror de är så iaf :p

Oj nu börjar de bli lite långt.
Men har man inte bloggat på 1½ dag så har man mycket att skriva x)

Nu kommer nåra bilder från igår:










Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0