Nu bloggar jag igen :D

Hej på er!
Nu är jag tillbaka :)
Har varit super skönt med en bloggpause.
Så de var välbehövligt.
Men nu ska jag blogga som vanligt igen!!

Har ju hänt en del sen jag bloggade senaste!
Tänker inte berätta allt men nåra saker ;)

I onsdags så tog jag ett till hål i örat!
Skulle ta två till men hon rekomeenderade att jag skulle ta ett nu och sen när de har läkt så ska jag ta ett till.
Sen på kvällen hoppade jag jonas i hoppgruppen och de gick super bra <3


I fredags var de ju dans med bästa nina :*
Det var ju även våffel dagen så när jag kom hem från dansen åt jag våfflor :D
Sen packade jag mina och duchess grejer.


För igår var de klubbtävling på SRK :D
Först hoppade jag duhess i 70cm clear rund de blev 0fel och en rosett :)
Sen hoppade jag jonas i LD (80cm) och vann den klassen!
Så dom skötte sig perfekt igår mina gullepluttar ;)<3
Senare på kvällen var de ju earth hour så då släckte vi alla lampor o sånnt ;)



Just nu sitter jag här i pyamas :))
Ska strax bege mig mot köket för att äta lite frulle.
Vi ställde ju om till sommartid i natt också, snart är de sommar. typ iaf ;)

Vi hörs senare!
Puss (L)

Skrivet av: Josse

ni var super duper duktiga :D



grattis <3

2011-03-27 @ 20:21:44
Bloggens namn: http://ssupermanjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0