6 / 11

Hej på er!
Dåliga uppdateringar idag p.g.a att inte internet har funkat..
Men det har inte hänt så specielt mkt denna söndag heller.
Sprungit på löpbandet 30 min ungefär, ridit ut på trolle och tititta lite på världscupen (stavning!!) i hoppning.
Och det var lite tragiskt för en häst dog mitt i sändningen , alltså inne på hoppbanan...
Ni som såg de vet vad jag snackar om , ni andra får gå in på http://svt.se/2.128686/1.2592297/hast_dog_under_varldscuptavling och läsa mer, finns även film på det som hände om ni vill se. Men varnar känsliga !!
Helt sjukt och väldigt tråkigt.
Så himla fin häst,...
Menmen , ingenting man kan göra åt tyvärr.
Dom viste inte riktigt anledningn till att den dog men antagligen fick den hjärt atack eller något liknande.. :( Vila i frid hickstead <3

Menmen , nu skriver vi om någoot roligare tycker jag !
Jag håller på att ladda om några filmer på youtube som kommer upp här på bloggen senare :)

Hörs lite senare då ;*

image description


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0