första november

Godmorgon !
Släppte ut pollarna imorrse, så nu har jag varit vaken ett tag men iaf.
Dagen kommer jag tillbringa i västerås.
Först ska vi prova ut sadel till trolle bolle, sen ikväll är de louise träning :)
Jag är verkligen taggad till kvällen träning eftersom jag hade en grym kännsla i söndags när vi tränade !

Jo förresten så la amanda upp filmen på youtube från i söndags, så ni kan få se den om ni vill! :)
Men den är inte fixade nått, alltså jag brukar ju lägga till musik och korta ner filmerna lite så de blir roliigare att kolla. Mennu får ni inge sånnt, hoppas de duger ;)



Komentera gärna vad ni tycker och tänker :)

Skrivet av: Maja

Ni passar jätte bra ihop!

Hur högt hoppade ni? :)

Har Amanda köpt Duchess? :)

2011-11-02 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0