hej och hejdå (den rubriken har jag haft förút va!?)

Hej, bra uppdateringar va!?
Nej men känner att jag inte har tid eller ork till bloggen.
Skolan tar kol på mig, mest för att jag måste kliva upp så sjukt tidigt och kommer sedan hem när de är mörkt...
Kul liv, ja verkligen!
Sen har man ju en polle att ta hand om, och inte vilken som helst utan världens bästa! <3
Så ni hör ju, ingen tid för bloggen.

Ska sätta mig och svara på frågestunden nu.
Efter det tar jag en kort paus.
Men jag lovar att jag kmr tillbaka så fort jag känner att jag ahr ork och tid.
Ni är bäst, hörshej! ;*

GAMMAL BILD , JAG BJUDER !




PS; imorron (tror jag de är) då är det typ vinterstudio på tvn, nikanke vet vad det är!?
Aa med lite tur så kmr min dator va med där, hoppas den blir i bild, heheheheh!
Ni vet min vita lilla dator., så håll ögonen öppna ni som kollar på de ;)
Ni kanske inte fatta , men skit samma! :)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0