22 / 10 - 11

Hej på er!
Kommit efter att spenderat halva dagen i borlänge.
Shoppade loss på auibose ;-)
För er som inte vet så är dte en hästaffär.
Det jag fick med mig hem var:
*Transportskydd
*Pannband
*Dressyrträns
*Pälsglans
Var lite mer oxå tror jag ;)

Beställde även ett tävlings schabrak till trolle.
Vitt och svart med text :)

Men nu måste jag ut o rida innan de blir mörkt.
Trimma lite inför morgondagens drsssyr km! ;)

Hörs senare,

Bjuder på gaaaaammal bild ;-)

Skrivet av: Tova

sötiis Fridiis!!! :* <3

2011-10-22 @ 19:21:06
Bloggens namn: http://jagvetfanintevadjagskaheta.blogg.se/
Skrivet av: Maja

Lycka till!! :) Kan du inte göra ett inlägg där det står vad du och trolle ska ha på er på tävlingen morgon? :)

2011-10-22 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0