Hej och hejdå

Hej!
Shit, hinner verkligen inte med bloggen nu asså...
Har hänt en j*vla massa dom senaste dagarna.
Både bra och dåliga saker!
Men tillbaka till bloggningen så vet jag inte om jag ska fortsätta.
Ska nog lägga all min tid på ponnysarna nu asså!

Har ju som ni kanske vet, köpt en D-ponny :)
Han heter Toledo.
Okänd härstamning , imp inrland om jag inte minns helt fel.

Så nu har jag två stycken ponnysar :D
Och inte vilka som helst, utom världens bästa ponnysar står i stallet.
Tyvärr så har jag snart bara en kvar...
Men det tar vi då, inte nu!

Aja , lägger nog bloggen lite åt sidan nu, tyvär.
Men har inte så många läsare och får inte så många komentar längre. Så känns värdelöst.
Nu lägger jag allt fokus på ponnysarna och skolan.

Så jag hör av mig så fort jag har tid, och jag lovar att det är snart!
Ni är bäst, hoppas ni kommer ihåg de!





världens finaste ponnysar! <3


Skrivet av: Eve<3

Toledo var en stor Star!:D<3

2011-10-02 @ 09:51:48
Bloggens namn: http://evelinakung.blogg.se/
Skrivet av: madde b

du får inte sluta å blogga för jag älskar verkligen din blogg ! älskar att läsa om vad du gör på dagarna å om allt du gör med dina ponnysar ! :)

sluta inte !

2011-10-02 @ 18:33:36
Bloggens namn: http://maddebroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0