Inget internet.

Hej på er!
Internet har inte funkat idag , så därför jag inte uppdaterta så mkt.
Men nu kommer det ett fiiiint litet inlägg :)
Dagen började med soooovmorgon, fett chill asså!
Sen upp till klubben och städa inför morgondagen då louise haaga kommer och har träning + clinik :)
Tog typ 4 timmar.
När jag kom hem duschade jag och gjorde mig iordning.
Sen stack jag in till stan och bowlade med bästa emma! :D
2 timmar, huuuur kul som helst ju ;)

Men nu har jag nyss kommit hem.
Imorgon då äre somsagt först träning för louise, jag och trolle ska vara med dårah :)
Sen på kvällen äre clinik med henne.
Blir as najzz de !

Vi hörs ;*


Skrivet av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2012-01-12 @ 22:29:29
Bloggens namn: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0