Jag lever ! ;)

Tjena bloggen!
Tyckte de va dags att skriva nu asså xd
Men tänkte bara kolla hur ni mår? Ni som är kvar .. (;
Mitt liv rullar iaf. Skola, mocka 2 boxar o rida 2 super fina ponnys varje dag.
De är de jag gör om dagarna ;)

Idag tisdag har vi varit i Västerås på träning dåra.
Vi hade Mia idag för att Louise var borta.
Jag hade duchess med mig, våra sista träning där tillsammans.. :( känns trist asså..
Men de gick iaf bra. Var typ bara markarbete idag men endå :)

Imorgon ska jag ta med mig trolle till hoppgruppen, bränna lite fett vettni!;)

Aja nu vet ni att jag lever.
Vi hörs! (:


Älsklingen <3


Skrivet av: Maja

Kan inte du lägga upp lite bilder på trolle? :)

2011-10-12 @ 18:56:49
Skrivet av: Sara forsen

Härligt frida att du är tillbaka=)

2011-10-13 @ 10:20:27
Bloggens namn: http://saraochroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0