Torsdag vare ! (:

Hej på er !
Inte uppdaterat här så mkt ja vet.
Men tiden räcker inte riktigt till.
Men idag, skola först. Va okej.
Tyska läran va sjuk idag igen.. Jag som hade tränat på läxan o allt .. Hehe.
Aka sen kom jag hem från skolan vid 4.
Mockade o tog in hästarna då :)

Nu på kvällen har jag varit upp till klubben och ridit dressyrgrupp på trolle.
Gick sådär till en början men de blev bättre på slutet ! :)
Har lite o jobba på i dressyren, men de blir nog bra.

Dressyr KM på söndag, fett taggad.. Eller? ;)
Haha.

Men nej nu ska jag gå o duscha !
Hörs :)

Loveu <3


Skrivet av: Elsa

Fin bild ;)<3

2011-10-21 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0