Bra uppdateringar , eller ?

Hejhej!
Dålig på att blogga, ja jag vet!
Men nu ska ni få höra! ;)

Igår var det ju louise träning först.
Det gick super för mig och trolle, shiiiiiit va fin han va.
Bästa gången hitills, lätt !
Hoppade några språng på 120-130cm tror jag.
Precis ALLT stämde igår, sjukt nöjd ! :D

Sen tog mamma o pappa hem trolle och jag var kvar och tittade/ hjälpte till på cliniken för louise :)
Den höll på hela kvällen.
Väldigt bra och givande tycker jag :)

Sen följde amanda med mig hem efter den.
Så hon sov här då.
Så idag var trolles förra ägare och hälsade på vid lunch.
Sen efter de stack vi till gävla och shoppade loss ! :D
hehe.
Var på ryttarstugan och hööks, sedan åt vi på ikea!

Ja de är de jag gjort, så ni kanske förstår att jag inte hunnit blogga ?!

Lägger upp ett inlägg senare med vad jag köpte idag.
Sen kanske de kommer film från igår också.
Men det var amandas mamma som filmade mig så amanda måste skicka dom först ;) hehe..

Men vi hörs ;*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0