2 år! ♥

Ja va tiden går fort när man har roligt asså.
Idag var det precis 2 år sedan jag skaffade dig.
Den dagen då allt förändrades.
Den dagen då ni fick börja följa mitt liv.
För det är nämligen min blogg som har funnits i 2år idag!!!
Jag har inte bloggat 2år i streck, men bra nära.
Hur många är det som har följt mig ända från första dagen!?
Inte specielt många skulle jag tro...

Men gud va allt har förändras sedan dess asså.
Grymt glad över att ni läser min blogg, och läser om mitt liv och mina beslut! ♥

Så ett litet hurra för bloggen, för mig och för oss!


Skrivet av: A<3

Jag har alltid läst din blogg, varje dag :D

Grattis Frida och Fridas blogg på 2-års dagen :D <333333333333333333333333333

2011-09-25 @ 10:29:45
Bloggens namn: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0