UPPDATE !! ;D

Hej bra uppdateringar, yes nu kör vi! ;-)
Ingen bloggning igår p.g.a tidsbrist u know..
Skolan först, kom hem 4...
Sen läxor och på kvällen var de dressyrgrupp.
Vi hade vikarie då och hon var väldigt bra :D
Duchess gick som en klocka och jag kände verkligen att jag hittade vilka knappar jag skulle trycka på, om ni förstår vad jag menar!? ;)
Så sjukt nöjd :D
Sen när jag kom hem så kollade jag på robinsson och sov sen typ ;)

Idag var de skola först, riktigt roligt xd
Ja utom lektionerna då , men hålen. ja vad ska man säga!? haha ;)
Så d va chill.
Kom hem för typ 45 min sen.
Chillar nu ska strax ut o mocka o de.

Hörs senare!



gammal bild.... haha..

Skrivet av: Tova

Har varit grymt kul ju! :D <3

2011-09-02 @ 16:54:19
Bloggens namn: http://jagvetfanintevadjagskaheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0