Dåliga uppdateringar

Hej!
Har ni saknat mig?
Inte bloggat på ett tag.
Helgen var iaf bra.
Både upp o ner.

Lördag.
Då tävlade jag ju i Gagnef med duchess.
I första klassen (LB,90cm) så fick vi ett pet in i kombinationen pga av att jag backade av för mycket...
Tråkiget eftersom hon hoppade klockrent på alla andra hinder <3

Menmen bara att ta nya tag till andra klassen.
Som var en DM (LA,100cm) Hon känndes väldigt bra på framhoppningen :)
Så fick ett klockrent språng på ettan som var en trippel.
Sen tvåan höll jag för mycke i handen så det blev ett stopp, så helt MITT fel..
Duchess hoppade kanon även i denna klass. <3

Så jag är nöjd, duchess skötte sig kanon men piloten kunde varit lite bättre...!









Söndag.
Då var det latävling med jonas.
Han kändes bra på framridningen och början av framhoppningen sen blev han stressad för det var så många hästar där...
Så inne på banan hade han nog den kännslan kvar på nå vis...
Ettan hoppade han, stannade på tvåan, hoppade trean och fyran sen stanade vi ut oss på 5an....
Och han är inte direkt s¨ån som stannar i onödan så jag vet inte riktigt var de va...
Menmen bara att ta nya tag!
Lite tråkigt för laget bara, eftersom vi hade två nollar och två uteslutna.. Äsch, sånnt som händer!

Idag måndag har de varit skola.
Rätt chill endå på måndagar och ett stort fet plusfö vi fick sluta tidigare :D
Skulle sluta 15.20 men vi sluta 14.15 ist :D
Så pappa kom och hämtade mig :)

Hörs senare höörni ;*




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0