Helgen! :)

Hej!
Verkligen inte hunni tmed bloggen i helgen.
Har igentligen andra saker att gör nu oxå, men blir ett snabbinlägg ;)
I lördags var jag upp o fixa jonas, amanda kom o hjälpte mig oxå.
Sen åkte vi hem o red våra hästar o fixa duchess o så :)
Gick o la oss lite efter 11.

Igå upp kl 5 !!!
Jag stack upp till srk o fixa jonas och amanda var kvar här o fixa duchess :P
Sen åkte vi kl 7 från klubben mooot insjön :)
Var där hela dan.



Jag startade LD och sen laget med jonas.
Så i första (80cm) kom vi felfritt båda fasena det var en A+A, så vi blev vinnare :)
I laget gick allt skit på framhopningen så de gick ju som det gick...
Väldigt nöjd med Jonas eftersom han inte varit ute på tävling på över ett år! <3





Idag skolan, rätt chill.
Måndagar har vi bara, engelska, svenska o sen dubbel slöjd typ så de e feta chill :'D


Har ni haft en bra helg föresten? :)

Hörs, puss!


Skrivet av: A<3

Du ska vara jätttenöjd. Du var superduktig!!!

Grattis till vinsten och tack för lånet av din ponny <333333333333333333333333333333333

2011-09-05 @ 17:52:12
Bloggens namn: http://lundbergamanda.blogg.se/
Skrivet av: Maja

Grattis!:)

2011-09-05 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0