14/4

Hej på er!
Inte så bra uppdateringar idag...sry!
Men har verkligen inte haft tid..

Tränade ju för Mia i förmiddags.

Hoppade cotte först.
Stoooor häst!!
Men shit va fin han va :))
Riktigt nöjd, eftersom de va andra gången jag hoppade honom och allt.
Hoppade bana på typ 1-1.10m :D


sjukt gammal bild...men bjuder!


Sen var de trolles tur.
Han va seg idag...
Fick inte igång nån bra galopp...
Blev bättre på slutet, men det var nog inte våran dag idag helt enkelt..
Jag var trött och han med..
Men hoppade bana på 1-1.10m iaf och de kändes bra så jag är nöjd! <3



Kom hem från klubben vid 3.¨
Då gjorde jag klart hela stallet. Mockade till alla 3 och gjorde mat.

Sen vid 5 tiden åkte jag och faster in till ica maxi och handlade.
Så kom nyss hem där ifrån typ.

Nu ska jag nog ladda in filmerna från idag, nån som vill se sen eller? :)

Hörs!


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0