första april

Hej på er!
Då var denna söndag snart slut...
Hunnit med en hel del, eller ja...
Hoppade trolle lite på banan i förmiddags, han var skiiit fin! :D
Sen gick vi med båda i en halv timme ungefär.
Mockade och gjorde klart i stallet.
image description

Åt lite mat och sen åkte vi upp till svärdsjö.
Var boll träning där, haha de där lät lite konstigt.
Men alltså gymträning typ. vet ni vad jag menar!?
Var iaf sjukt bra, vi var bara tre stycken också... var ingen mer som kom.
Men då blev de mer intensivt och så. good!

Kom nyss hem.
Får se om jag kanske ska ut och pringa nu , hann inte igår...
Är jsukt taggad till de , men orkar jag efter ett hårt gympass!? tveksamt..

Hör av mig senare iaf!


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0