gårdagens äventyr!

Godförmiddag alla!
Gårdagen var super, verkligen!
Vi var ju först på skästa då.
Åt mat och sen berättade dom om gården och verksamheten.
Sen fick vi gå runt där och dom visade var allt va typ.
Jag har ju varit där förut så de va ju inte så mycket nytt för mig , men endå roligt!
Sen sist fick vi gå in i louise stall, där har jag bara varit en eller två ggr, så de va super roligt!
Få se alla hennes hästar som gått upp till 150-160.
Sen hade hon en jäkla ordningi stallet, allt hade sin plats och de va perfekt!
Tänk om man hade de så liksom.. Ja väldigt häftigt iaf!

Sen åkte vi till strömsholm.
Fick en rundvisning på anläggningen.
Spänande de oxå, väldigt stort va de iaf!!
Sen va vi ner i shoppen också, men jag köpte inget.

Sist men inte minst så var vi nere på strömsholm hästclinik typ.
Där har jag ju också varit förut, med duchess och theo.
Men har aldrig varit upp på deras clinik där hästarna opereras och så.
Jag tyckte de va väldigt intressant där!
Fick även se några hästar som stog där som var sjuka.

Ja sen åkte vi hem med bussen igen.

En väldigt bra dag var de!


image description



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0