Grattis på födelsedagen älskling!

Ja eftersom du fyller år idag Amanda, så kommer här ett litet inlägg till dig.

Vi har känt varrandra sedan vi var 5-6år alltså mer än halva livet.
Jag är så himlans glad att vi lärde känna varrandra.
För vad hade jag varit idag om jag inte kände dig?
Alla minnen vi har.
Alla dagar vi har spenderat tillsammans. shiiit alltså.

Om jag är ledsen, pratar jag med dig.
Om jag är glad, pratar jag med dig.
Om jag är arg, pratar jag med dig.
Om nån har svikit mig, pratar jag med dig.
För du LYSSNAR och förstår.

Det är bara dig jag kan berätta ALLT för, ingen annan på HELA jorden.
Du är unik.
Du är sån som alltid finns där, vad de än är.
Och jag har inte mött många personer som är sånna heller.
Du tänker oftast på andra personer mer än dig själv.
Du får en att känna sig värd någonting liksom.

Och när jag är nere på botten, mår skit, bara genom att höra din röst eller se dig mår jag mycket bättre.
Seriöst, de är så.
Låter som jag skriver en kärleks förklaring eller nått nu, men nejee.

Jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig, de är sjukt. Går inte att beskriva med ord eller siffror.
Jag är så sjukt glad att jag har dig i mitt liv, så nära.
Ja inte fysiskit nära, de är ju liksom 4 (?) mil härifrån men du förstår.

Jag älskar dej över hela mitt hjärta.
Och det kommer jag alltid göra.
Vad som än händer och vad jag än säger.
GLÖM ALDRIG DET.

Du är unik, speciel och underbar.
DU är världens bästa vän, världens bästa person. Det finns ingen bättre.

Hoppas du har haft/har en riktigt bra dag!
Nu är du fjortis ju.
STORT MEGA GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!





















DU OCH JAG! igår,idag,imorgon! då,nu & föralltid!


Skrivet av: a<3

awwww hjärtat, blir nästan tårögd av dina fina ord.

DU är bäst, den allra bästa. Du är inte min bästis eller syster, du är en del av mig. Min andra halva, Jag älskar dig så oerhört mycket så det skulle inte räcka med alla ord i världen. Tack för grattiset!!

I love you always and forever <33333333333333333333333333333

2012-04-16 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0