Helgens starter

Hej..
Sämst uppdatering, men tävlat hela helgen!
Är iaf påväg hem från Mora nu efter två riktigt tuffa dagar.
Ryttare och hästar från hela Sverige, kluriga banor och steeeeek väder!

Gårdagens LB var trolle sååååå fin.
Han hoppade riktigt bra, gick lite långsamt bara..haha
Men jag red bara mot nollan och den satte vi!
Alltså dubbel nolla. :D
Var 40 starter i den klasen. Jag blev 12a och precis utanför placering...surt.. Men sjukt nöjd <3

Sen i LA var både jag och trolle trötta, de va sjukt varmt och de fanns ingen ork kvar... Blev två stopp, alltså utesluten...tar på mig de ena stoppet, de andra kunde han ha ställt upp lite mer...men som sagt var vi båda trötta...

Åkte hem gav han mycket mat, han fick gå ut i hagen och så.

Idag hoppade jag bara LA.
Red med rak sporre idag istället för trubbig som jag brukar göra.
Men de hjälpte tror jag.
Han var iallafall mycket piggare och med idag.
Blev ett onödigt stopp på ettan men resten av banan var han sååååhääär fin, verkligen! Ställde upp till tusen!
Och sista hindret var en kombination, hon kom jätte nära in, hoppade typ stillastående.. Jag trodde aldrig han skulle räcka fram att hoppa b hindret, men snacka om duktig polle. Han tar de på ett språng, tyvärr var jag inte med på det så jag hinner inte lätta och då rev han... Alltså 8fel. Men sjukt nöjd endå!<3

Asså shiiiit vilken ponny jag har.
Tar tag i allt även om jag klantar mig.
Ställer seriöst upp till tusen!
Vi behöver bara lite mer rutin tillsammans.
Några till LA, sen sätter vi nollan. De lovar jag!

Grymt nöjd med helgen iaf.
Nu är det bara att ta nya tag :)

Lägger upp film och bilder senare om ni vill se?!

Älsklingen <3


Skrivet av: Tilda

Jaaaaa vi vill seeee!!

2012-04-29 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0