Torsdag

Go kväll!
Red trolle i regnet idag, han tyckte nog inte de va så trevligt och inte jag heller för den delen! Men han fick ut och röra lite på sig iaf :)

Han va väldigt pigg och ganska stel..
Så jag jobbade mycket övergångar och flyttade på honom för att få honom rund i sidorna.
Funkade ganska bra faktist :)

Red alltså på vägen så de gjorde honom lite ofokuserad också, mer att titta på än på ridbanan :P
Ridbanan var för övrigt för blöt för att rida på...

Resten av kvällen spenderade jag i min ensamhet med massa läxa...kul!

Nu måste jag sova, äntligen fredag imon!
Godnatt!

Bild från ridturen på en blöt men mycket söt trolle :)<3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0