4/8

Tjena! Vill börja med att säga att videon jag la upp för nån timme sen är från igår, den skulle publicerats vid 3 tiden IGÅR!! Men de gjorde den ju såklart inte.. Så förlåt att jag inte bloggade nånting igår men orkade verkligen inte.. Idag skiner solen och de är 23 plus i skuggan, härligt!! Jag har tillbringt nästan hela dagen framför tven och kollat på os. Idag började ju äntligen banhoppningen! Riktigt kul att se, speciellt dom svenska ryttarna ;-) Roffe, Jens och Henrik gjorde väldigt fina rundor och nollade :D tyvärr ramlade lizen av, men tror de har gått bra med henne! Idag va mest en warm up klass men dom kmr ha med sig resultatet i sin individuella tävling men inte i lagtävlingen. Blev lite rörigt nu, men för er som inte redan viste de jag precis har skrivit kanske har fått ett litet humm om de nu?! ;) jag har iaf precis kommit in från en väldigt skön springtur! Nu ska jag vidare ut mot stallet, jag och Jossan ska börja sätta stolp i hagen. Mer om det senare. Lovar att uppdatera mer ikväll. Puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0