ångest...

Hej på er!
Sitter här och har lite små ångest över att skolan börjar i övermorgon.. fanfanfan
Vill INTE tillbaka till fängelset oj skolan menar jag...
Denna sommar har gått alldeles för fort eller de har ju knappt varit nån sommar den har bokstavligen regnat bort... usch..
 
Det har varit så skönt att känna när man kliver upp ''idag har jag inga måsten jag kan göra precis vad jag vill''
Men det är de slut med nu...
Fast något som ändå ska bli skönt är att komma in i dom vanliga rutinerna, jag menar med ridningen och alla träningar och sånt där.
 
Aja, måste njuta sista tiden som är kvar nu!
Idag har jag iaf varit i borlänge nästan hela dagen.
Först var vi ju som sagt hos kiropraktorn och sedan åkte vi runt på lite olika ärenden så att säga ;)
På norells hittade jga iaf en jätte snygg cavallo tröja på halva priset, så jag slog till på den, eller pappa köpte den åt mig eftersom jag har målat dörren och jobbat med lite andra saker åt honom, hehe ;)
Köpte även ett par nya vantar.
 
Nej nu ska jag ut och chilla lite, är dock ensam hemma så jag får chilla lite forever alone men de är skönt ibland de med :)
 
Hare bra och njut lite extra nu innan skolan börjar och till er som redan har börjat skolan fyfan stackars er :/
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0