Back to school....

Då var det dags då...
Jag har blivit en stor flicka och ska nu börja åttan, 8A.
Från att ha varit minst på skolan, till att börja åttan. Se nya sjuor vara lika ''ynkliga'' som nog alla känner sig när man börjar ny skola och högstadiet.
Ska endå bli skönt att slippa vara minst.
 
Men jag vill INTE back to school, vill inteinteinte.
Vet seriöst inte hur det kommer bli nu, med nånting.
Jag menar med kompisar, lärare, schema, lokaler osv osv.
Hoppas allt blir bra, så man kan känna att de är ok att gå till skolan iaf även fast det är långt ifrån kul och något jag skulle gjort frivilligt.
Men samtidigt vill man ju ha en bra utbildning och kunna bli någonting längre fram i livet.
Så det är väll bara att bita i det sura äpplet och köra på..
 
Svärdsjöskolan, 8A, höstterminen. here I come....
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0