Bästa kvällen på länge!

Godmorgon!
Förlåt tusen gånger om för den sjukt kassa updaten...
Men igår hade jag min roligaste dag/kväll på väldigt väldigt länge!

Började med att jag tog sovmorgon, så sjukt skönt!! Sen red jag trolle och efter de va jag ute och löpträna.
Sen kom Nina och hennes mamma och hämtade upp mig. Då drog vi hem till dom. Bara chillade ;)
Sen började de med att vi bara skulle följa med ninas mamma och pappa ner till sundborn för att kolla på Lasse Berghagen som va där och sjöng.
Men då träffade vi ninas kompisar istället så vi chillade med dom där en stund.
Sen drog vi bort till pizzerian. Åt lite och hängde med massa gött fölk.
Efter de chillade vi bara runt i sundborn med ninas alla killkompisar ;)
Sen på kvällen va hela gänget på sundborns festivalen.
Va några band som spelade och sånt!
Förutom att jag frös som en jävla gris va de askul!!! :D va härj som f*n på slutet när alla va fulla, inte vi då utom allt annat folk som va där ;)
Kom iaf hem vid halv 1 tiden.

Hade så jäklans roligt igår kväll kan jag lova er! :D
Tack alla som gjorde kvällen igår till den bästa på länge! Och ett extra tack till Nina för att jag fick följa med. :* <3

Peace


Skrivet av: Nina ♥

Tusen tack själv frida!! Kung var ordet!!! :D <33333333333333

2012-08-26 @ 10:34:20
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se
Skrivet av: Berit

Tur att inte jag var där då. Hade väl skämts lagom, hehe ;)

2012-08-26 @ 13:36:52
Bloggens namn: http://nattstad.se/idatysk
Skrivet av: Helen

Jag blir glad av att höra att du hade roligt!! För det var det verkligen!Extra kul när det är blandade åldrar. Och bra musik! Du får hänga med Nina fler gånger!! :)

2012-08-26 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0