dagen idag och dagarna framöver

Tjena alla godingar!
Dagen idag har varit bra!
Skrev ju lite tidigare vad jag hade gjort.
Men kollat os, löptränat, fixat med hagen och packat är väl det jag hunnit med idag.
 
Och packat de har jag gjort för imorgon sticker jga och nina + hennes mamma och pappa ner till stockholm!!!
Vi kmr kolla ponny sm finalen, gå på grönana och ha de allmänt chill. Ska bli så sjukt roligt!! :D

Blir där från imorgon och vi åker hem på tisdag. Och vi kmr bo i husvagn. Trodde aldrig jag skulle skriva det sista. Haha, första gången jag åker till stockholm och bor i husvagn och första gången jag bor i husvagn över huvudtaget. Eller jag har sovit i en husvagn på ett ridläger för några år sedan men det var ju bara hemma på ens gård, så de räknas inte ;)
Så det kmr säkert bli en upplevelse bara de, haha!
Men är iaf jätte tacksam för att jag får följa med nina och hennes familj till stockholm :D
Detta kmr bli grymt asså!

Vet dock inte hur uppdateringarna kommer bli när jag är borta..
Ska försöka ''live'' uppdatera så mycket som möjligt. Men det kmr bara bli korta inlägg från iphonen.
Orkar inte göra några tisdinställda nu, för ska upp tidigt imorron så måste strax gå o lägga mig.
Men ni överlever nog. 
 
Ha det bäst, vi hörs när vi hörs ;-)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0