Ninus :)

Gokväll kära läsare! Haft en super dag med nina idag :D fick två skal till min iPhone i födelsedags present av henne och dom va super snygga!!! Kan visa dom här imorgon. Så Nina om du läser det här tack så jätte mycket för skalen och för dagen!! Jag verkligen älskar skalen ju! Hihih. :D men back to real life nu. Ligger i sängen och är döds trött, så ska ta o sova nu. Imon vet jag inte va som händer faktist, ska försöka få tag på nån rolig kompis som kan underhålla mig lite annars är det väl bara två pollar som skall motioneras. Vi hörs imon iaf! Godnatt


Skrivet av: Nina ♥

Hihi! tuuur! ;)
Grym dag var ordet!! ;) <333333333333333333333333

2012-08-02 @ 10:50:55
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0